Montag, 17. Februar 2014

Yes! I can also do in skirts...;oD

 
Ihr seid es ja von uns gewöhnt, daß wir eher Jeanssüchtig sind. Besonders im Winter, wenn es schnell frisch wird untenrum... ;oD
Aber wir können auch anders! Jetzt, wo wieder mildere Temperaturen herrschen, können wir auch getrost mal wieder zu einem Rock greifen. Die Steigerung hierbei wäre dann nur noch, die Strumpfhosen in die Kiste zu verbannen!!! :D
-----------------------------------
Usually you are used to see us in jeans - because this is our obsession. Especially in winter, when it is rapidly fresh... ;oD
But we can also differently! Now, where warmer temperatures prevail again, we can confidently access once again to a skirt. The increase in this case would then only be to banish the tights in the box!!! :D
I was wearing:
Skirt: Zara
Sweater: Kenzo
Jacket: Patrizia Pepe (similar here)
Bag: Givenchy Lucrezia

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen